Tuesday, August 28, 2012

Zakat Pertama Sebagai Suami

Walau pun ramadhan telah bertukar menjadi syawal tapi aku tetap nak story pasal cerita di bulan ramadhan. Lagi pulak, tahun ni merupakan tahun pertama bagi icik abam untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang suami kepada aku! (suami Norliza Nordin sorang saje! hahaha..)
Sila abaikan mate icik abam yg pejam itew
Seronok lak rase time ni, bile nengok icik abam nak bayar zakat untuk diri aku sekali. Sebelum ni, ibu yang tolong bayarkan. rase terbela dan terage aje. xmasal kan. ekekeke
Zakat ni icik abam bayar kat melaka, Tak sempat nak bayar kat KL sebab konon-konon nak bayar zakat kat opis icik abam je. katenye kaunter zakat akan dibukak disitu, tapi sampai ke sudah tade sape pun yang datang. tu pasal terpakse bayar kat Melaka je.

Sekian! ^^
 [Catatan : Lokasi-JJ Melaka!]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...