Monday, July 01, 2013

Restoren Atap-atap Portuguese Ikan Bakar

Okee ini merupakan kali pertama makan kat Restoren atap-atap ni. Restoren ni terletak kat Ampcorp Mall PJ
Walaupun ni baru pertama kali makan kat sini, tapi tetap nak bagi 5 bintang untuk restoren ni. Sebab segala makanan dan minuman yang aku rase memang mengikut citarasa aku. Pastu harganye pulak memang berpatutan
 Rating : ★ ★   ★
time aku pergi ngn opismate aku tu masih tak ramai orang. maybe kteorang datang awal sket sebelum lunch time. Tapi bile dah lunch time memang sangat pack tempat-tempat ni
Butter Sotong
Sup Seafood - Sup ni rase masam-masam sket. Memang kene dengan selera aku
Dan yang ini pulak Pari Portuguese Ikan Bakar

Harga untuk semua makanan di atas dengan minuman air kelapa dan Jasmine Tea cuma RM30.25 sahaja.
Bagi aku murah dan berpatutan la kan. Kteorang makan dengan nasi tau bukan lauk semata, saje tak nak letak gambar nasi ^^

Kalau korang teringin gak nak ke sini, macam-macam menu ade benaunye.. korang boleh nengok menu

[Catatan : pegi berdua je.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...