Wednesday, July 24, 2013

Setengah Bulan Puasa Dah Main Bunga Api

kalau entri sebelum ni cerita pasal balik kampung hujung minggu lepas, entri kali ni pun masih bercerita tentang aktiviti balik kampung ritu. Entri sebelum ni cerita disiang hari, yang ni pulak cerita di malam hari ^^
Malam tu icik abam melayan si kakak ni main bunga api. Time ni, kakak ni sorang sajelah anak buah seibu sebapa yang ada, tapi sekarang tidak lagi.^^

Semalam dah dapat anak buah sorang lagi. Itu akan aku update entri akan datang okee..^^
ni kakak main bunga api ngan pokcu pulak
Eh eh, tuan tanah pun gedik nak main bunga api. hehehe

Lepas main bunga api kami siap-siap kuar jenjalan bandar melaka
Malam minggu masuk bandar melaka, memang jemla kan. huhuhu

[Catatan : Nak raye baru balik kg lagi]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

P#eoniX said...

heheheh...ngan sis skalik maen jugak!!!!hakhakhak!!

Norliza Nordin said...

tulaa.. macam bebudak.. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...