Monday, March 25, 2013

Nasi Kukus Ilham

Sape tengok JJCM semalam? Sila angkat tangan.. wee~ ^^

Haa, kalau nak tahu ini lah die Nasi Kukus yang masuk tv semalam. Baru masuk semalam, hari ni dah makan. Menu untuk tengah hari ni. Lepas makan terus update. Memang laju je jari jemari ni kan.. hikhik
Bape bintang nak bagi eh untuk nasi kukus ni??? okee, aku bagi 4.5 bintang! ^^
Nyum3.. Seb bek sempat amek gambar before kene ngap! ekekeke

Terpaku tak nengok?? hikhik.. Okee, lupe nak bitau hargenye pulak. Harga sebungkus RM5.50 tunaiiii. Dan nak tahu maklumat lanjut korang boleh usha kat link bawah ni



So untuk penggemar tegar nasi kukus diluar sane, tungguh ape lagiiii... ekekekke

[Catatan :Kenyang, Alhamdulillah.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

9 comments:

combi said...

nampak sedap!

Mariyam Nabella Ishak said...
This comment has been removed by the author.
Norliza Nordin said...

aahh.. sedapppp.. licinnn ekekek

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Perghh...sedapnya tgk. Huhuhu

Faridzuan said...

Mak aihh, sedap sangat ni kak! Perghhh! :D

P#eoniX said...

cam sedap je....ape kate sis blanje...kih...kih...kih(gurau jer)hakhakhak!!!

Norliza Nordin said...

tu baru nengok.. belum rase lagi dah cakap sedappp.. hikhik

Norliza Nordin said...

terbaekkk ni... :p

Norliza Nordin said...

okee, akak belanje gune duit adik.. deal? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...