Wednesday, March 20, 2013

Bersama Aqeef & Izzul Irfan

Ini cerita sabtu yang lepas. Alang-alang dah balik kampung, aku ameklah kesempatan jenguk dua orang member aku yang sedang berpantang. Kalau korang nak tahu, dorang ni kawan baik aku time kat maahad dulu.

Yang sorang tu dulu jadi pengapit aku time aku kawen. Time tu die lom kawen lagi. tu yang aku tarik die jadi pengapit tu.. ngeh3.. Dan yang sorang lagi tu pulak tarikh nikah dan majlis kawen semua sama dengan aku. so memang sah-sah aku tak pat pergi majlis die, dan die tak dapat pergi majlis aku.. hohoho. sentap.. dan disebabkan majlis nak same, so member2 kampung yang laen terpakse lah belah badan dorang menjadi dua. supaya leh attend majlis aku dan majlis member aku sorang ni.. kuang3.. sape percaye memang tuttttt.. kikiki

Eh..eh..entri ni tajuk laen, tapi aku dah melalut cerita lain. cet!
"alahaiiii, dah ade anak dah member2 aku".. aku je yang belum ade rezeki.. ceh ceh nak wat ayat sedih le pulok kan... hehehe
 okee, yang si putih gebu ni namenye Izzul Irfan. Sekarang ni umur die dah sebulan lebih da..
 Dan yang si bulat tomei-tomei ni pulak namenye Aqeef. Pun umurnye sebulan lebih..
Ceh ceh, ade gaye seorang mak tak.. hikhik
Memek muke aqeef bila tidurnye dikacau.. hehhee.. sorila aqeef ye..

Semoga kedua-dua hero ni menjadi anak yang baik dan soleh. In Shaa Allah. Amin~

Buat ibu dan ayah mereka, aku nak ucapkan tahniah sebab dah ade baby dah sekarang. Rase seronok sangat ye nengok dah ade baby. Lengkap sudah kehidupan. Doakan aku pulak. Rezeki aku xsmpai lagi ni.. hikhik..
 [Catatan : Geng.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...