Monday, August 13, 2012

Menang Buku Kanak-kanak & Remaja

Okee, arini nak update secara ringkas! sebab nak buat keje lelaju! Almaklumlah kan kan.. pani nak cuti raya, so keje pun kene lah bereskan cecepat kan.. ^^

Alhamdulillah, rezeki di bulan ramadhan untuk aku datang lagi.. Yeahh wewwwww! Mule-mule nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Unit TeenPrima KidsPrima-Grup Buku Karangkraf

*kalau korang nak dapat kan gak hadiah jangan lupe ikuti soalan setiap hari dan jadilah yang terpantas untuk memenangi hadiah buku kanak-kanak & remaja yang comel lagi menarik. 

Eksklusif dan terbaik hanya daripada Unit Teen@Prima & Kids@Prima Grup Buku Karangkraf.  ^^

[Catatan : Ramadhan 24]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

tak bley la sbb tak sepantas liza...

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal contest ni kne kumpul jawapan. then terus imbox dorg. bole cube. liza buat tak de lah pantas sangat. siyes. maybe time liza buka page tu time tepat2 dorg tany soalan kot. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...