Wednesday, January 02, 2013

Amek Icik Abam di LCCT

Okee, hari ini ari qada' update blog sedunia bagi aku.Mane taknye, banyak nau cerita basi tahun 2012 yang aku masih tak update. Ni semua gara-gara malas nak transfer gambar dari kamera. Aduyaiii, okeelah, sempena tahun baru ni aku nak tambah azam aku untuk update blog on-time.. Doakan azam aku ni tercapai ye. So tadelah korang jemu nak bace kan. ngeh3

[macam ramai nau followers nak bace kan. Pasan sungguh!]
 Kalau korang nak tahu, aku amek icik abam kat LCCT. Aku pergi berdua dengan adik ipar aku, konon-konon nak pergi sensorang pick up icik abam, tapi risau sesat pulak kang. so dari sesat dan menyusahkan orang, bek aku bawak peneman yang tahu jalan kan. Lagi senangggg ^^
Sebelum balik bergambar dulu sebagai kenangan, harap-harap pani takdelah situasi nak kene amek icik abam kat mane-mane lagi, sebab pani kalau nak berjalan kene bawak aku. Dah tak sanggup dah kene tinggai. kikikiki..
[Catatan : Lepas rindu.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...