Monday, July 15, 2013

Smurf Pakai Baju Kurung & Baju Melayu

Haa nengok tu smurf-smurf ni comel aje pakai baju kurung ngan baju melayu kan.. Siap pakai sampin lagi. Kemaen ayu dan kacak masing-masing^^
Kalau korang nak tahu, kami jupe smurf-smurf ni sabtu yang lepas kat Viva
Dorang-dorang ni pakai baju kurung dan baju melayu bagai sebab Viva ade buat macam-macam aktiviti haritu sempena nak raye ni, tu yang masing-masing dah pakai baju raye ^^
Dapat 4 tiket wayang free dari Viva. Boleh nengok cerita ape-ape aje yang nak nengok.

So kami nengok Pasific Rim. Nanti aku update review Filem Pacific Rim ni dalam entri akan datang ye.^^

[Catatan : tq Viva/MBO/Cinema Online]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

Sally Samsaiman said...

wahh..tiket free lagi..sally pun ade 2 yg belum redeem dr KLIPS :)

Norliza Nordin said...

Owh yeke.. tulaa bulan pose kan.. terhad sket nak nengok. yg ni pun nengok kul3 petang. dah takde keje nengok la muvi.. ^^

combi said...

haha..comei2 :D

Norliza Nordin said...

hehe kan.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...