Friday, September 27, 2013

Cerita 4 Hari Icik Abam TinggalKan Aku

 Okee, ini cerita awal bulan aritu, cerita 4 hari icik abam tinggalkan aku sebab dia join Program Outreach yang diadakan oleh company icik abam
 Program ni diadakan di Taman Negara
Memandangkan minggu ni icik abam ade lagi programnye tersendiri, pastu terpakse tinggalkan aku lagi, so aku updatela cerita ni dulu sebelum cerita ni terlebih basi, takmaulah kepamkan cerita ni dalam draft lelame kan.. hahhaa

Memandangkan aku tak pegi, so aku tepek sikit-sikt aje gambar icik abam ni. Cekidaut! ^^

 Macam-macam aktiviti icik abam lakukan selama 4 hari tu, masuk hutanlaa, berendam dalam air, main lumpur semua hadoooo.

Minggu ni aktiviti icik abam nak panjat Gunung Ledang pulak, kalau ikutkan ramai je yang mengajak aku join tapi memandangkan kesihatan aku yang ade semput, better toksah mencari penyakitkan. Biar jelaa icik abam tu enjoy dengan aktiviti yang dia lakukan, ekekeke

Alang-alang icik abam nak ke arah selatan, so icik abam anta aku dulu kat kampung, so bile die tade untuk dua hari tu nanti tadelaa aku busan kan.. ^^
[Catatan : Sekian]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...