Monday, July 07, 2014

Alhamdulillah, Rezeki Hari Jumaat

Minggu lepas aku dapat tahu aku merupakan salah seorang Pemenang Mingguan Fair & Lovely, itu je dah buat aku sangat teruja dah. Yelaa sebab pemenang mingguan ade potensi untuk menang hadiah-hadiah percutian. Hadiah percutian tu memang aku idam idamkan, sapelaa tak sukakan kalau dapat hadiah percutian tu kann^^
Alhamdulillah, doa aku termakbul. Syukur sangat sangat. Kali ni keterujaan aku lagi menggilaa bila dah tahu keputusan ni. Syukur sangatttt, tak dapat hadiah utama, hadiah tempat kedua jadilaa kan. Alhamdulillah, syukur3333
***Dah tak sabar dah nak pegi melancong dengan icik abam ni ; )

[Catatan : Nak menang jugak? Pegi FB dorang]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

mama tisya said...

tahniah...sronok tu dpt holiday foc

Norliza Nordin said...

tq akak. tulaa, tak sabar rasenye.. hehehe

Sally Samsaiman said...

congrats akak! murah rezeki kan...selamat melancong!

Norliza Nordin said...

amin. tq sally ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...