Saturday, October 07, 2017

Restoren Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang


Petang petang gini kalau dapat makan Mee Udang memang bestlaa kan.. Kalau cakap pasal mee udang ni, kite ade satu tempat yang boleh disuggestkan.. Ni haa kat Restoren Mee Udang Mak Jah, Kampung Menteri, Kuala Sepetang.. Kat sini korang boleh order mee udang, dan macam macam menu lagi yang disediakn.. bukanlaa kate mee udang aje yang ade, tapi menu yang menjadi tarikan adalah Mee Udang ni, siyes memang sedap, udang pulak memang besar dan segar segar, puas hati dapat makannn..


Siapa penggemar udang memang sukelaa kan, kite kalau udang ni tak bape minat sangat tapi makan jugaklaa, bile dah nengok udang besar dan segar gini rugilaa kalau tak merasa kannn hihihi


Kat sebelah restoren ni pulak ade jual makanan makanan segera dan ikan jeruk.


Salam Perkenalan,

2 comments:

Adam said...

Ikan jeruk tu ikan pekasam ke?

I am LZ said...

Saya pernah pi sini 2 tahun lepas.. Sempat borong ikan pekasam.. Puas makan udang sebab besar2 belaka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...