Tuesday, October 21, 2014

Zizan Razak Bagi Zenfone5


Okee ini adalah sambungan cerita Menang Selfie di Burgerbyte 


Lepas je dorang umum kat fesbuk sape pemenang selfie dalam pukul 3 petang camtu terus pemenang dah boleh collect hadiah kat Burgerbyte Shah Alam pukul 5 petang hari yang same


Hari sabtu hari tu adalah hari opening Burgerbyte kat Seskyen 7 Shah Alam, memang tersangatlaa ramai, sebab aritu Burgerbyte ade buat promosi BurgerRM5. Lagi pulak ade Zizan Razak dan Emma Maembong


Sempat icik abam record video suasana kat Burgerbyte mase Zizan nak promote burger kat wartawan wartawan yang hadir ^^


Sebelum collect hadiah kat kauter sempat gaklaa snap gambar Zizan Razak mase die nak promote burger.


Ni antara orang orang kuat Burgerbyte Seksyen 7 Shah Alam. Terbaikkkk! ^^


Dah puas bergambar depan kedai mase untuk beri hadiah kat aku. Sebelum tu Zizan Razak nak nengok gambar selfie yang aku upload tu, so tunjuk laa sikit.. ^^



Yeahhh dapat Zenfone 5! ^^


Opkos kene bergambar sekali dengan icik abam kan. ekekek


Lepas dah bagi hadiah kat aku, dorang ade beberapa hadiah nak bagi kat semua yang ada kat situ, tapi kene jawab beberapa soklan dengan betul


So icik abam antara yang bertuah yang dapat jawab soklan yang diberi. Dah menang opkoslaa amek gambar berduakan ^^


Ni hadiah yang icik abam dapat, kecuali Zenfone5 tulaa ^^


Zenfone5 ni aku yang dapat, tapi dah icik abam kecek kat aku nak, so bagilaa, mane tahu bagi Zenfone5 ni kat icik abam pastu icik abam bagi kat aku Iphone5 lak ke kan. Kuang3..



Salam Perkenalan,

4 comments:

SYANI said...

Tahniah.. tahniah..
Bestnya dapat henfon baru..

Mummy Audya said...

tenkiuuuu.. aah.. dapat tapi asben dah kecek.. so xmerase nk pakai henpn baru.. hihihi

atie lazis said...

Wahh...tahniah!..bagus korang kan, salu menang adiah. :)

Mummy Audya said...

Alhamdulillah.. thanks ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...