Saturday, June 06, 2015

Kursus Nyanyian

Rasenye dah lame tak update pasal icik abam menyanyi. Memandangkan icik abam ni hobinye menyanyi so memang banyaklaa entri pasal icik abam. Kalau korang perasan kat blog dan kat utube aku memang banyak video icik abam nyanyi.

Memandangkan mase nak update tak bape ade, so tak sempat nak update aktiviti aktiviti icik abam. Yelaa aktiviti kami berdua pun banyak lagi tak terupdate inikan story mory pasal icik abam kan...
Ni cerita dah lame dah.. time icik abam join kursus nyanyian dengan sorang komposer ni. Memandangkan icik abam ni bizi dengan single dan band die, banyak aktiviti icik abam yang aku tak join. Tiap tiap minggu ade je halnye. So bile tak join tade laa nk update sangat. Walhal.. kalau aku join bukan buat ape nau pun. Setakat tolong recordkan video dorang dan amek kan gambar. So dah selalu camtu je.. busan gak kadang kadang tu. Better aku dok rumah nengok tv. Hahahha
Entri ni aku tepek dua tiga keping gambar jela ye sebab gambar gambar yang ade ni pun ehsan dari orang hahhaha
Yang sijil ni aje aku yang snap bile dah kat rumah. 

Ni antara video video yang baru je aku upload kat utube minggu lepas. Tapi video ni dah lame dah aku record mase g karaoke ngan icik abam.

Untuk lagu single icik abam dalam proses kalau tak memang aku dah upload dah. Dah complete semuanye baru boleh tunjuk dan bagi dengar kat orang. Hehhe


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...