Wednesday, September 18, 2024

PELUANG MENJANA PENDAPATAN SAMBIL MEMBANTU MENINGKATKAN TAHAP EKONOMI DAN PARA PETANI DI PALESTINE


SIAPAKAH SYARIKAT PALESTIN TUNGGAL DI MALAYSIA?

Al’Ard adalah satu-satunya syarikat Palestin yang beroperasi di Malaysia. Al’Ard di Shah Alam adalah satu-satunya pejabat yang beroperasi di luar Palestin.


Bagi Al’Ard, polisi Kerajaan Malaysia yang sentiasa menyokong perjuangan Palestin sejak puluhan tahun adalah bukti kukuh bahawa negara ini adalah lokasi paling sesuai untuk menjalankan operasinya.


Itulah sebabnya walaupun produk Al’Ard dihantar ke pelbagai pelusuk dunia seperti Arab Saudi, Eropah, Amerika Syarikat, Kanada, Chile, Jepun, Australia, dan Indonesia, Malaysia tetap menjadi pilihan.


GENAP SEDEKAD DI MALAYSIA

Tahukah anda, sambil anda membantu rakyat Palestin dengan membeli produk mereka, anda juga boleh membantu diri anda sendiri dengan menjana pendapatan?


Sejak sepuluh tahun lalu model simbiosis ini telah dilaksanakan di Malaysia. 


Al-Ard bermula di Malaysia dengan sistem ejen. Rakyat Malaysia mendapat bekalan secara terus dari Palestin, menjana pendapatan melalui perniagaan dan dalam masa yang sama, dana dapat disalurkan secara terus kepada rakyat Palestin melalui transaksi perniagaan yang sah.


Kempen ‘Palestin di Setiap Rumah’ kini sedang berlangsung. Sasarannya adalah untuk menghantar 3 juta ringgit ke Palestin.


Sejak bermulanta kempen pada awal Disember 2023 yang lalu, kita sudah berjaya membuat penghantaran dana ke Palestin sebanyak USD 340,000.00 bersamaan RM 1,914,790.00


Terbaik Al-Ard!!👍🏻🤝



ANDA INGIN MENJUAL PRODUK YANG BETUL-BETUL DATANG DARI PALESTIN?
Memetik kata-kata Duta Palestin ke Malaysia, Walid Abu Ali pada Disember lalu, cara terbaik membantu rakyat Palestin adalah dengan membeli produk asli keluaran mereka. 


“Rakyat Palestin bukannya hanya mahu meraih simpati. Kami melakukan perniagaan sebagai usaha membangunkan ekonomi yang akhirnya dinikmati setiap lapisan rakyat.”


“Melalui perniagaan jugalah segala sokongan kewangan dapat disalur ke Palestin dengan cara yang telus, tanpa sebarang ketirisan,” tegas beliau.



SIAPA PARTNER AL’ARD?

Sebelum ini Alard Malaysia menjalankan kaedah penjualan secara terus kepada pengguna dan juga sistem ejen.



Setelah mendapat maklum balas daripada semua pihak, Al’Ard telah menambah baik sistem penjualan dan Sistem Alard Partner mula diperkenalkan.


Dahulunya proses penjualan dilakukan secara manual dengan melakukan pesanan stok di whatsapp atau secara berhadapan, kini penjual produk Al’Ard boleh melakukan pembelian stok di dalam system juga.


Alard Partner terbahagi kepada 3 kategori iaitu Gold Partner, Silver Partner dan Bronze Partner. Berikut adalah perbezaan antara Partner Alard:


Gold Partner

Margin keuntungan sehingga 40%

Pembelian Pertama RM3,888.00

Pembelian seterusnya/Pembelian minima RM1,888.00


Silver Partner

Margin keuntungan sehingga 32%

Pembelian Pertama RM388.00

Pembelian seterusnya/Pembelian minima RM388.00


Silver Partner

Margin keuntungan sehingga 20%

Pembelian Pertama RM188.00

Pembelian seterusnya/Pembelian minima RM188.00


Sales Kit

Al’Ard juga turut menawarkan Sales Kit/Marketing Support seperti:

Channel Telegram Konten

Gambar/Poster/Video

Flyers Product

T-Shirt Al’Ard

Bunting

Promotion Stand

Non-Woven Bag

Web Listing


Untuk mendaftar sebagai partner Al’Ard, sila layari lamanweb www.partneralard.com atau hubungi nombor whatsapp https://wasap.my/60132615878/SertaiPartnerAlard


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...