Tuesday, February 04, 2014

Akibat In-haler Tinggal KL

 Inilah padahnye bila inhaler tertinggal kat KL. Pukul 3 pagi terpakse pegi klinik sedut gas. hukhuk
 Punyela banyak barang aku bawak mase balik kampung ritu, tapi inhaler yang kecik tu pun aku boleh terlupa nak bawak sekali. hukhuk
 Akhirnye pepagi buta tu terpaksela icik abam bawak aku pegi klinik. Siap dengan suar tido lagi. tak sempat nak tukar dah.. hukhuk
Lepas sedut gas tu doktor bagi ubat, so balik tu terus pegi drive-thru cari makanan sebab doktor suruh makan ubat sebelum tido.. huhuhu
[Catatan : lega dapat ubat]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

my name is lily said...

bahaya weyh.... next time kena ingat selalu... :)

Norliza Nordin said...

tulaa, selalu ade aje dalam handbag, tapi ade skali tu gune tgl atas katil, tu xpasan tgl tu.. hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...