Thursday, October 09, 2014

Zaman Kanak-kanak Rupe Macam Gangster

Hahahahaha rupe gangster sangat mase zaman kanak kanak. Aku tak cakap tapi icik abam yang cakap
Aku yang pakai suar hijau tu. Nampak macam gangster ke???
Aku nengok sopan je style aku tu kan.. mane ade cam gangster pun. hihihi
owhweee rindunyee zaman kanak kanak.. huhuhu














Ni dengan adik beradik aku dan kezen kezen aku kat kampung
Ni dah macam kumpulan nasyid pulak. kuang3. Ni semua sepupu sepapat aku, mase ni ade kenduri kawen kot, tu kumpul ramai ramai amek gambar ramai ramai ^^

[Catatan : throwback zaman kanak2]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

3 comments:

mummy_ayu said...

seronoknya bila tgk pic lama2 kan..windu zaman2 tu

Rosmiza Ali said...

Banyak gambar2 zaman kecik dulu.. Tapi hilang ntah ke mana.. Sedih betul.. Huhu..
Rosmiza Ali Official Blog™

Norliza Nordin said...

aah mummy_ayu.. nengok gambar sendiri mase kecik2 cam kelakar lakk.. hihihi

Laaa... sayangnye Rosmiza.. memang sedih camtu.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...