Friday, November 09, 2012

Cowboy Town | Melaka

Jom klik Disini


Orang-orang Melaka mesti dah jenuh pergi A Famosa kan. Tapi, bagi aku yang anak jati Melaka ni, rasenye adelah dua kali jejak kaki kat situ. Tu pun pergi A Famosa Water World je. hahahhampeh..
 


Ni lah kali Pertama bagi aku jejakkan kaki ke Cowboy Town


Kami dah pergi Cowboy Town. Korang sudah??? hehehe



Sebelum masuk kenalah redeem tiket dulu ye takkk.. hihihi



Okee, 4 tiket nak masuk Cowboy Town dah ade kat tangan icik abam.. yeyyehhhh! ^^



 Sebelum nak masuk tu, banyak le pulak Halloween kat depan pintu masuk tengah buat persembahan. Nengok muke dorang tu takut jugaklah aku nak masuk.. huhuhuhu



Orang yang tolong lekatkan pass masuk tu pun muke menakutkan.. huhuhuhuh



Tema Halloween rupenye..

Eh jap! bile ngk balik kawasan banner ni cam seram le pulakkkk... hohoho



Kepade sesiapa yang belum pergi lagi tu, meh aku tunjukkan sikit keadaan dalam Cowboy Town ni. ^^



 Masing-masing tengah tunggu Persembahan dari Red Indian



Sempat lagi icik abam pegi beli cup corn


Nengok tu... antu di merata tempat.. 


salah timing laa.. 
tengah musim Halloween le pulak time kami pergi ni. menakutkannn... hukhuk



Untuk saksikan video sepanjang persembahan api, boleh klik Disini



Aku dan adik lelaki aku



 haishh dorang ni, datang dekat aku terus je letak ular tu kat leher aku.. memang geliiiiii


Untuk entri ni tak tahu nak cerita ape, kang bebel banyak-banyak kang xbest le pulak kan. so korang nengok jela gambar kami puas-puas. kikiki  ^^


 Gambar-gambar kat atas ni diambil time persembahan berlangsung


*Gambar tuan tanah aje yang banyak. mestilah kan.
 kalau tak, takde seri lah blog ni kann.. miahahaha.. :p

 

 Fireworks sebagai penutup persembahan. ^^


 Gambar berikut pulak di ambil selepas persembahan. Jom nengok gambar kami lagiiii.. miahahhaha


 Sekian.

Sesiapa yang teringin nak pergi boleh terjah Disini dan Disini

 Thanks sebab sudi scroll sampai habes... ^^
*Harga sekeping gambar+frame=RM18. kami beli 2 gambar je. :p

[Catatan : Kami pergi berempat.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...