Thursday, June 20, 2013

Memperkenalkan Ahli Baru

Entri diupdate untuk memperkenalkan ahli baru. Jeng3 ^^

Inilah die ahli baru yang dimaksudkan tu... ^^
Pape pun nak ucapkan jutaan terima kasih kat ibu. Kalau bukan sebab ibu mungkin si biru tak wujud lagi. hehehhe

okee, kalau nak tahu, motor ni dibeli di Melaka, semua proses pembelian untuk motor ni  ibu aku yang uruskan, aku balik cume untuk tandetangan aje. Nengok tu... untung tak aku sebagai anak ibu?? kuikuikuikui Papepun terima kasih buat ibu untuk seratus juta kali. ^^

kalau korang nak tahu, pada mulanye aku bukan order warne biru ni, aku order warne merah. opkoslah kan, tapi last-last biru jugak yang sampai. hukhuk.. pape pun redha ajelah, sebab tuan kedai tu cakap, ni je yang palem cepat boleh dapat, kilang tak pasang banyak motor baru ni, dah itu aje yang ade, biru pun biru lah kan, so rembat ajelah walaupun tanpe rela.. kahkahkah.

Motor ni Jumaat lepas lagi dah sampai kat kedai, tapi baru senin rtu icik abam balik amek kat kg. die balik sensorang aje, sebab aku kan keje. ^^
Ni pulak si lama, masih boleh digunakan, cume tak power sangat lah, faktor umur katekan. Sekarang tengah dok pikir nak jual si lame ni walaupun ati ni berat rase sangat nak melepaskannye pergiiii.. ceh ceh ahhh! pikir-pikir balik tak kan nak buat die sebagai perhiasan ajekan, lagi kesian. huhuhu

So sape-sape nak beli boleh lah PM ai okeh.. ^^

[Catatan : MBK bertukar MCJ.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...