Saturday, June 29, 2013

Service Kali Pertama | KM925

Hari khamis aritu icik abam pergi service nouvo buat kali pertama. Kalau ikut dalam buku manual, service pertama perlu dibuat bile dah sampai 1000km. Tapi icik abam cakap kalau boleh tak nak lah genap2 sangat kan. dah 900++ km pun dah boleh dah pegi service
Icik abam pergi service kat Pusat Servis Yamaha kat Desa Pandan. Tempat ego selalu servis dulu
Ni antara minyak yang digunakan untuk service pertama ni. so maybe next service pakai minyak brand yang same jela kot. ^^
Lepas service icik abam pegi cuci nouvo. Dapat layanan baik lah kan dah tinggal sorang katekan.. hehehe
Okee tetibe rindu kat ego.. hukhuk
 [Catatan : RM42 aje]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

amboi...siap mandi sabun bagai ye....hihi

Norliza Nordin said...

tulaa..mandi buih.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...