Wednesday, November 13, 2013

Kena Sengat Lebah

Ni dia lebah yang telah menyengat pipi icik abam petang semalam. Dah mati dah tu.. huhuhu
Cian icik abam, tak sampai bape minit kena sengat terus merah-merah satu badan gatal. Memandangkan dah macam kerap kali aje kena sengat, so keadaan macam ni dah biasa. Kami dah tahu ape nak buat, terus pejut pergi klinik untuk dapatkan rawatan. Semalam tu pun nak sampai ke klinik icik abam dah macam susah nak bernafas, alergik teruk sangat bila kena sengat. Tapi alhamdulillah dah okee sikit lepas kena injet dengan doktor. Pagi ni pegi keje pipi masih bengkak sikit.

Kadang-kadang tu pelik jugak aku, kenapalah lebah ni suke sangat sengat icik abam. Kalau tak icik abam langgar dia, dia langgar icik abam. Haishhh.. kuat sangat chemistry korang ye. asek bertembung aje hehhehe
Ni lepas kena injet semalam, kurang sikit gatal-gatal. Sampai doktor pun risau satu badan merah-merah tak sampai setengah jam. Doktor sendiri macam tak percaye ade orang yang alergik teruk macam icik abam ni. ^^

Icik abam ni ade "madu" ke sampai lebah ni suke sangat kat icik abam?? choiiii hikhik
Madu tade, manisss adaaa... 

[Catatan : manis sangat kot]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

ada madu takpe asalkan jgn bermadu hihi....

Norliza Nordin said...

hehhe betul jugakk tu.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...