Thursday, August 07, 2014

Makan Makan di IKEA Foodcourt

Kali ni pergi makan kat IKEA tak makan meatball pun. Sejak sejak cakap meatball tu daging kuda aku dah tak teringin dah nak makan meatball kat ikea ni. Tapi kalau makan chicken wing die okee.. sukeee! ^^
Bilaa dah tak order meatball so aku order poached salmon pulak. Baru nak try makan salmon kat sini. Taste not bad
Untuk aku sorang je dah 2 dish. Aku order salmon dan pasta.. Amek kauuu! makan ke melantakkk kan.. :p

Rating : ★ ★  ★ ☆
Untuk Poach Salmon tu aku bagi 4 bintang sebab rase sedap walaupun salmon dia macam kurang rasa sikit tapi okeelaa kalau digandingkan dengan sos sos yang ada dalam satu pinggan tu

Meatball & Chicken Wing IKEA

[Catatan : Total semua RM47]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...