Tuesday, January 20, 2015

Sepetang Di Tasik Titiwangsa

Kteorang kalau busan kat rumah tak tahu mane nak pergi memang akan ke Tasik Titiwangsalaa jawabnye ^^


Aku suka pergi kat sini sebab tempat ni adalah tempat dating kami dulu dulu, sambil sambil tu boleh teringat zaman zaman muda remaja dulu tu ^^


Selain tu aku suke Tasik Titiwangsa ni sebab kat sini macam macam aktiviti korang boleh lakukan termasuk boleh berbasikal, berkasut roda dan berkuda


Kalau nak berbasikal atau berkasut roda korang bole sewa aje kat sini. Kalau nak sewa basikal RM10 sejam, kalau nak sewa kasut roda tak sure lak aku. Kalau ikutkan aku aritu memang nak sewa basikal tu, sebab rase dah lame benau tak mengayuh, tapi icik abam lak tak sporting, cakap takut aku letih lak kang kalau berbasikal tu. Yelaa aku mane penah berjogging. huhuhu


Tup tup die suruh aku duduk je kat tepi tasik tu. Apelaa icik abam ni, azam kite tahun ni dahlaa nak kuruskan badan, kalau duduk je mane datangnye peluh nak kuarkan. huhuhuhu


So bile dah dengar aku bebel bebel cakap nak hilangkan peluh bagai, so die ajaklaa aku berjalan aje, dengan jalan jalan camtu boleh kuar kan peluh gak katenye


So berjalanlaa kami, siap berpimpin pimpin tangan lagi tu hahahha


Penat gaklaa berjalan kat Tasik Titiwangsa ni. Mane taknye, kawasannye agak besar gak, so kalau nak berjalan keliling tasik tu mahu semput gak aku, so dah setengah jam berjalan camtu terus kami balik je


Cukuplaa untuk keluarkan peluh sikit sikit. hahaha ^^


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...