Monday, July 11, 2016

Acoustic Iftar Performance Di Casa Heliconia, Felda D'Saji Kuala Lumpur

Assalamualaikum semuaa, selamat pagi dan selamat hari raya. Masih ramai yang bercuti lagii? hehehe Aku ade kat opis ni, mood keje masih ke laut, maklumla dah seminggu ngadap rendang, ketupat, lemang dan sebagainya kann. So nak buat keje mood tak datang lagi. Dari tak tahu ape nak buat tu, baiklaa aku mengapdat blog yang lame "bercuti" ni.. :p


Ni kisah masa bulan puasa aritu, icik abam and the geng dapat invitation untuk perform masa majlis iftar yang diadakan oleh group treasury company dorang. Untuk bulan puasa ni dorang buat akustik aje. Insya Allah untuk openhouse raya pun nanti dorang dijemput, so maybe time tu takdelaa buat akustik..


Ni masa time berbuka, dorang rest sekejap untuk berbuka lepastu sambung balik perform. 


Time ni aku ikut sebab dorang bagi bawak spouse tu yang aku leh menyibuk kat situ tu.. hihihi


Ahli band dorang kalini dalam 7orang, dorang gilir gilir perform malam tu. Maklumlaa bila dah buat akustik kenala beramai ramai perform. Lagi pulak dorang buat sempena bulan puasa, so lebih banyak lagu lagu selawat dan ketuhanan sikit..


banyak jugak lagu yang dorang bawak time ni, papepun tahniah untuk dorang sebab sudah menyelesaikan tanggungjawab dengan jayanyeee. So kot sesape ade nak buat event dan memerlukan performer bolelaa hire dorang hihihi..

Nah contact Number : 017-6663087 (Freelance Stage Performer/Liveband)


Sempat lagi bergambar dengan peminat.. hikhik :p




ni antara lagu yang menjadi pilihan aku yang icik abam perform time tu. 




Salam Perkenalan,

1 comment:

mama tisya said...

wah pasni byk la jemputan nyanyi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...