Tuesday, March 12, 2019

eMarine Campuran Minuman Botani Alga Dengan Pudina

Disebabkan hari hari ade je yang tegur mummy ni cam dah kurus, then siap tanye mummy amek supplement ape? so terupdatelaaa entri ini hihihi..


Okee jangan berkerut nau dahi tu kalau nengok gambar air biruuu ni ye.. Ye memang kaler biru airnya.. kenapa biru? sebab eMarine ni mengandungi campuran alga biru


Meh mummy belanja sikit video penyediaan nak buat air ni, senang aje.. boleh guna air suam, sejuk mana mana pun bolehhh..


Kalau ada yang tanye ape kebaikan eMarine ni, okee nak bagi ayat cliche sikit, mana mana supplement memang bagus dan baik untuk kesihatan. Dan semestinya untuk orang yang mahukan kesihatan yang baik ameklaa supplement. Yang bagus tentang eMarine ni, ia memang berkesan sebab ia menjana semula dan membaik pulih imunisasi badan kita. Sebagai contoh, kolagen dalam sel badan kita semakin meningkat usia semakin berkurangan, so eMarine ni menjana dan menambah baik semula kolagen dan imunisasi dalam badan kita supaya berfungsi dengan baik. so bila dah tambah baik, segala peredaran dalam badan kite pun lancar, dan Insya Allah terhindar dari segala penyakit.


Manakala untuk yang sedia ada penyakit macam asma, kencing manis, jerawat dan sebagainyaa, memang ada testimoni yang amalkan eMarine ni memang hilanggg segala masalah yang ade tuuu.. Mummy tak kan cakap kalau mummy tak cubaaa. semua yang mummy review memang mummy akan consume dulu.. Alhamdulillah, ni dah masuk tahun ke-2 mummy amalkan. Alhamdulillah, start dari lahirkan Audya sehingga kini kesihatan mummy masih baik, kalau tak dulu, kejap kejap mc demam.. tak demam semput, tak semput migran pulak.. hihihi


Macam macam boleh buat dengan eMarine ni, kalau korang dah baca entri FB Live Performance with AizatAbdulRazak time tu icik abam buat masker guna eMarine.


Kalini kite buat agar agar dan lepat pulak, siyes sedapppp..


Tapi kalau korang tanye pendapat kite, better buat minum jelaa, yelaa benda baik benda mahal laa bagi kita haruslaa berjimat cermat penggunaannya hihihi..


Okee macam biasalaa kita promotelaa sikit ye.. kot korang nak info pasal produk atau nak cari musician/band boleh roger nombor kat bawah ni.. Sebut dapat dari blog ni tau. konpem dapat harga kasih sayangggg hihihi
👉 017-6663087



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...