Monday, November 25, 2013

Terima Kasih Sogo

Okee, kalau tadi pasal tapak kiri gatal, sekarang pulak pasal tapak kanan gatal. Alhamdulillah, rezeki kita tetap ada, takyah nak mengeluh sangat kan. Setiap yang datang tu pasti ada hikmahnye ^^
 Semalam bertempat di Kamar Emas Sogo telah diadakan UAT. Untuk event ini patutnye aku aje yang dapat invitation, tapi memandangkan nanti takkan nak tinggalkan icik abam sensorang kat rumah, so terpaksela aku ajak icik abam join sekali. Aku pun bagilaa name icik abam untuk join UAT ni

 Kalau korang nak tahu, event ni diadakan untuk "secret mission" dorang. Dalam event ni dorang ajar kita bagaimana untuk sign up S Card dan menggunakannya dengan lebih details secara online.
 Bagi aku event ni sangat best. Tak busan pun. Kita cume bagi feedback atau complaint yang kita rasa perlu untuk "secret mission" dorang ni.
 Sambil-sambil buat survey tu kita bole makan sekali. Untuk first round aku amek sandwich dulu. 

 Macam-macam  "gift" dorang sediakan untuk yang join event ni semalam.  Dah laa dapat makan free, pastu dapat pulak voucher cash untuk shopping. Waduh-waduh.. suke bangat gituw.. hahahaha terus hilang bebelan icik abam sebab aku heret die sekali untuk join event ni. So pasni bolelah heret icik abam lagi kan... ^^
 Alang-alang dah dapat voucher cash plus parking tiket complimentary, ape lagi... bershopping sakanlaa kami semalam tu. hehehehe
Semalam kami rembat seluar dengan baju je. Dah memang jadi kebiasaan, aku akan beli sehelai dua untuk kenang-kenangan hasil daripada "gift" yang kami dapat ^^

Nasib baik bawak icik abam, so semua "gift" dapat double! tq Sogo!!! kalau ade event best2 invitelaa kami lagi.. hihihi
[Catatan : Ade balance voucher]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...