Friday, May 25, 2012

Pak Lang Kene Buli

Pak Lang kene buli dengan anak-sedara. ^_^
Pak Lang ni memang gemar layan budak-budak. Ni lah gayenye kalau masing-masing dah jumpe Pak Lang, cume dengan Mak Lang je dorang kurang rapat dan tak terniat nak buat camni. Muke Mak Lang garang sangat kot, tak pun Mak Lang ni memang tak pandai layan budak. Hahaha. Tu kene lah jawab dalam hati. ^_^

Okeh, tu je nak story, sebab seronok bile nengok Icik Abam layan budak-budak, nak main dengan anak sendiri belum ade rezeki lagi, main dengan anak orang lain dulu jela ye. 

Doakan kami.

[Catatan : Anak sedara Pak Lang dah 6 orang dah!]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

6 comments:

Mariyam Nabella Ishak said...

Hah!tggu yaya besau..bio dia lak buli pak lang & mak lang..hahahahaha

Norliza Nordin said...

hehehe.. mlm tadi dah berebut pak lang.. sampai mrajuk2 dik mai.. kakak lak cam besa, kalu jupe pak lang konpem nak tido ngn pak lang je. ^_^

Mariyam Nabella Ishak said...

tu la mak ad ckp..kakak biasa la..manje terlebih..xtau la cmner la rope kalo da ad adik nnti..sib baik la yaya jenis yg berdikari..ngn sape2 pn bole..sapu habis je..hehehehe..anak angah kn..huhuhuhuhu

Norliza Nordin said...

hahahha.. adik yaya ikut perangai angah..

Mariyam Nabella Ishak said...

mmg pon..like babah,like doter..keje nye asik nk buli mummy je..kalo nak tido,kna berperang ngn yaya dulu bru dpt tempat tdo..huhuhuhu

Norliza Nordin said...

hihihi.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...