Wednesday, May 30, 2012

Botak Licin

Semalam kami tukar tayar Ego. Dah botak licin dah rupenye. huhuhu
Disebabkan dah macam tu rupenye tayar tu, kami tukar kedua-duanye sekali. 
Disebabkan Ego ni merupakan kenderaan pergi dan balik untuk mencari rezeki, so kenalah jaga die bebaikkan, supaya die tak merajuk. Kalau dah merajuk susah lak kang. Nak heret Dugong tiap-tiap hari pergi keje memang jenuhlah. Dengan jammed nye kang, sape pun tak sanggup. hukhuk
Jom cekidaut keje-keje menukar tayar depan dan belakang
Ok. siap tukar tayar depan. time tukar tayar depan tu, tauke kedai tu cakap kt Icik Abam yang Brake Pad dah tak bape nak elok, die suggestkan tukar. so kami pun tukarlah.
Inilah Brake Pad, kepada sesiapa yang tak kenal macam aku ni. ^_^
Ini pulak Plug, plug pun kami tukar sebab rase cam dah lame je tak tukar. hehehe. Patu, sambung tukar tayar belakang pulak
Ok, siap! Dah macam moto baru dah rasenye, kate Icik Abam. hahahaha. Hari ni nak kene pegi bengkel motor lagi, ego semput-semput pulak pagi ni. Aduyai, bulan lepas dugong banyak buat hal, bulan ni ego lak. hukhuk

Sekian.

 [Catatan : terlepas Seindah Sakura :(]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

5 comments:

Mariyam Nabella Ishak said...

tu mintak major servis namanye.. xaci tukar tyor ngn brake pad je..yg len dengki tu wat2 semput konon nye...huhuhuhuhu

Norliza Nordin said...

@Mariyam Nabella Ishak btol la tu.. padahal bulan lepas da servis minyak itam sume. ni die nk servis lg.. parah.. parah hehehe :p

Mariyam Nabella Ishak said...

biasa la tu..kita kerah dia hari2..so ni la ms nye dia kerah duit kita blik..huhuhuhu

Norliza Nordin said...

@Mariyam Nabella Ishakhahahha.. btol3. lg2 masing2 dah dobok.. semput dah die.. moto tue da.. hukhuk

Mariyam Nabella Ishak said...

huhuhuhuhu...dobok?haaaaa,tu tnde nye kna beli moto besau skit..cian ego..tsengguk2 napas dia bwak kome...kih3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...