Wednesday, May 23, 2012

2nd Prize Lucky Draw

Entry ni jugak adelah sambungan dari entry Hari Bertuah Icik Abam

Jika semalam aku update pasal Icik Abam dapat 1st Prize, hari ni aku update pasal Icik Abam dapat 2nd Prize pulak. Kedua-duanye Icik Abam dapat pada hari yang sama. Satu pada siang hari, satu lagi pada malam hari.

Sebenarnye malam tu, kami hadiri satu jemputan majlis perkahwinan. Jom cekidaut dulu gambar sekitar majlis
Malam tu, pemandangan sangat cantik dari kawasan majlis. Penuh dengan lampu-lampu. aku suke gilerz! Sangat cantik! ^_^
Majlis ni diadakan di Pullman Lake, Putrajaya. 
 *maaf kualiti gambar tak berapa bagus

Selesai je makan, sesi karaoke dibuka, tapi selang beberapa minit, sesi karaoke bertukar menjadi sesi tari menari.. Ala-ala joget lambak gitu. hahahha

Selain berkaraoke, macam-macam aktiviti diadakan untuk mendapat hadiah. Antaranya Game siapa cepat die dapat (lebih kurang camtulah gamenye) hihihi, pakaian terpilih dan cabutan bertuah. Terdapat sebanyak 15 cabutan bertuah (kalau tak silap la, kalau silap maafkan saya) hihihi
Malam tu, Icik Abam dapat Lucky Draw No.2, kalau bukan sebab ade seorang tetamu yang bertuah dah balik, mungkin Icik Abam dapat 1st Prize. kalau 1st Prize dapat Handphone Samsung Galaxy tu. ^_^
Mungkin ade hikmah tak dapat handphone, takut nanti berebut kot! hahaha. So Alhamdulillah, kami dapat 3 frame ni. hehehe

Sebagai penutup, macam entry sebelum ni, aku tunjukkan gambar kami berdua ye. ^_^
Cerita Abes! ^_^

[Catatan : Tahniah buat pengantin!]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...