Saturday, February 22, 2014

Pegi MyEG Amek Roadtax Kereta

Ni cerita tengah hari semalam, icik abam teman aku pegi amek road tax kat myeg. Kalau tahun lepas aku pegi amek sendiri dengan budak opis aku, tapi kali ni aku ajak icik abam pulak yang teman. hihihi
Tak lame pun proses nak amek road tax ni, datang sane pegi kat kaunter myeg pastu dapatla roadtax. Kejap aje. Kalau kat opis lame dulu aku suruh dorang anta kat opis aje. Charge RM2 aje. Tapi skang memandangkan opis ngan opis myeg ni terlalu dekat so pegi amek jelaa.. Road tax kerete kami tamat 28haribulan ni nanti. Tapi buat awal-awal senang hati. ^^
Dah dapat road tax ape lagi balik laa kan. Sementara nak turun lif tu opkosla sempat nak bergambar.. hihihi
Last sekali, macam biasa tepek gambar kami ber'selfie'. Dah jumpe kan harusla bergambar berdua.^^

[Catatan : Tahun ke-3]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...