Monday, August 21, 2017

Cari Durian Sampai Ke Sri Rampai Business Park

Sejak kebelakangan ni, rase cuaca sejuk je kann, maybe sebab hujan kott.. so bile cuaca sejuk mulalaa rase nak makan durian.. nasib tengah musim durianlaa jugak ni kann.. selalu tu kalau rase nak makan durian mesti cam tak kena dengan musim.. so jenuh mencari hihihi


manggis ni febret icik abam.. kite lak manggis kurang sikit, maybe sebab malas nak kopek kulitnye then bile nak makan tu rase cam kotor tangan kalau kena lekit getahnyaa.. pastu tangan dah merah aje.. penah kena tak macam tuu? hihihi


kite ni memang hantu durian, tapi disebabkan sekarang harga durian terlampau mahal, so tersekat sekat jugaklaa tekak ni nak makan hihihi 


ade bagusnye jugak tak boleh nak makan banyak, kang panas badan ler demam pulakk.. ni pun dah lame tak kena demam ni hihihi.. okee tu ayat nak sedapkan hati je hahaha :p


Ni pertama kali merasa makan durian IOI namenye.. sedap jugakk! yang penting isi padatt biji kecik.. giler puas makan camtu kann hihihi


Salam Perkenalan,

2 comments:

Radhia Razali said...

durian ioi pun ada yea..tak pernah makan durian ioi..

Norliza Nordin said...

@Radhia Razali itulaa kite pun baru je rase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...