Friday, April 13, 2018

AL-KURMA | Minuman Jus Buah Kurma

Okee disebabkan tak lame lagi kite nak menyambut ramadhan dah banyak pulak produk makanan dan minuman yang berasaskan kurma dikeluarkan..


Jus ni pun tahu hasil approached dari officemate.. Siap bagi kite rase, yelaa kitekan tengah preggy, pastu ade pulak kencing manis yang takdelaa kritikal sangat, tapi namepun orang pregnant kan.. semua semua tu kena jaga sampailaa nak bersalin nanti.. so member ni suggestlaa kite minum jus buah kurma ni..


Jus buah kurma ni boleh diambil sebotol sehari untuk yang dewasa. Manakala kanak kanak boleh amek separuh botol dalam masa sehari. Okee bagi pesakit kencing manis boleh amek 1 per 4 botol sehari ye, jangan pulak amek lelebihhh hihihi


Jus buah kurma ni menggunakan bahan bahan mentah semulajadi tanpa gula tambahan, rendah kalori dan tanpa kolesterol atau lemak trans. Ia jugak tade bahan pengawet atau tiruan. Tiada laktosa, tenusu dan gluten. Ia sangat sesuai untuk vegetarian..


Jus buah kurma ni dihasilkan daripada buah kurma ajwa yang di import dari Arab yang mempunyai khasiat kesihatan yang tidak terhingga bagusnyaaa.. Untuk tahu kebaikan yang lebih korang boleh baca pamphlet kat atas ni..


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...