Friday, July 26, 2013

Menang Tiket Filem The Conjuring

okee 2 keping tiket ni aku menang dari Suria FM Selasa yang lepas
Kalau nengok dari trailer filem ni cerita ni sangat menakutkan. Eh eh dapat tiket tapi tak pergi tengok ke? tak kan nengok trailer aje??? kate dapat tiket free kan... huhuhu

okee2 meh aku jelaskan, untuk filem ni aku tak dapat nak buat review. Dan tak dapat nak bagi bape bintang perlu diberi untuk filem ni. Memanglah dapat tiket free untuk filem ni, tapi kami tak sempat nak pegi nengok hari tu. huhuhu Punca tidak sempat nak pegi nengok filem ni adalah kerana......

okee, kite nengokla kalau ade rezeki menang contest lain, dapatla nengok cerita ni ^^

[Catatan : Filem seram]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

Sally Samsaiman said...

kenapa tak pass kat sally...? hehehe :D

Norliza Nordin said...

alaa tulaaa, ingat nak pegi pastu tak sempat. huhuhu

Sally Samsaiman said...

takpe..takpe..lain kali boleh g tgk..bezanya kena byr jela..hehehe

Norliza Nordin said...

hahhaha tula beza yang sangat berbeza.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...