Monday, July 02, 2012

Gare-gare Air Tade

Ini kali kedua aku nak cerita pasal ketiadaan air kat rumah kami. Jenuh! Jenuh! Kalau dulu, rasenye bolehlah sabar lagi nak ngangkut air. tapi sekarang aku dah tak larat da. Ceh ceh! macam aku lak yang ngangkut air selame ni kan. hahahaha. korang boleh bace cerita yang same Disini

Kes kedua tade air ni pun kes yang same, tekejut-tekejut je tade air. Nasib baik aritu ari ahad, da nak petang camtu air mule kecik patu terus tak keluar! Pihak pengurusan beritahu, air akan ada tengah malam, so kteorang cume tumpang mandi petang tu kat rumah abang icik abam kejap then balik rumah balik.
Keesokkan arinye nak pegi keje, air masih tade! alahai, bikin panas betol leee! Disebabkan pagi tu masing-masing nak cepat nak pegi keje, air pulak tade, kami buat keputusan Check In hotel je! hahahaha. 

Jenuh pusing cari hotel, ade yang full lah, ade yang kena check in tengah hari lah, yang paling best tu, ade hotel yang tak bukak lagi! aduyaii, pagi la katekan.. huhuhu. Jenuh gak la mencari time tu. Da buat sesi cari-mencari tu, konpem-kompem lah kami berdua masuk opis lambat kan. Sume gare-gare air tade nak mandi! :(

Tapi akhirnye, dapat gaklah hotel, tak terlalu murah tak terlalu mahal! dah tade pilihan amek jela kan. huhuhu. ok. sebelum aku siap-siap nak pergi keje, sempat lagi aku amek gambar. Yelah kan, sebelum icik abam latam kat atas katil tu, baik aku amek gambar dulu. Cekidaut! ^_^
Dari bilik kami, boleh nampak dugong! so tadelah risau sangat nak tinggalkan dugong kat bawah kan. ^_^

Bilik kami di tingkat 2. Aku suke dengan hotel ni, sebab kawasan dalam nye sangat cantik! Penuh dengan wall paper yang sangat menarik. Jom cekidaut!
okeh, ini kami dah nak check out da! ^_^

[Catatan : Sila jangan politikkan isu air!]


Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

Angah said...

uit...dah dekat ngan opis angh jer tuh..hihihi..blkg ni jer hah...

Norliza Nordin said...

@Angah Ahah.. angah kat Wisma Zelan kan.. mmg blkg tu la..kat Old town.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...