Friday, September 07, 2012

Redeem Tiket Wayang di TGV

Ini cerita minggu lepas. Minggu lepas penuh dengan aktiviti tengok filem. kebanyakkannya hasil menang peraduan. hehehehe

Meh aku senaraikan filem-filem yang kami dah pergi nengok:

25/8/2012 (GSC TS) - The Expendables 2
27/8/12 (GSC Mid Valley) - Majlis Tayangan Khas Filem Sadako bersama Media Hiburan
28/8/2012 (TGV Wangsa Walk) - The Dinasour Project
30/8/2012 (TGV Sunway Piramid) - Movies Day Out Seram Sejuk bersama Artis
3/9/2012 (TGV TS) - Saya Amat Menyintaimu (SAM)

Bila disenaraikan balik baru perasan, patutlah rase macam tak lekat kat rumah aje. ^^
Manakala yang 2 filem kat bawah ni aku baru dapat. ^^

Untuk review setiap filem di atas boleh klik pada poster ye. TQ!!!

Gambar-gambar sepanjang pergi nengok movie untuk filem-filem di atas akan diupdate pada entry akan datang. Thanks sebab sudi baca. *_*

 [Catatan : Filem Salam Cinta terlepas!:(]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

banyaknye...movie yg liza dah tengok...

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal sume dapat tiket free. tu yang ngk tu.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...