Monday, April 08, 2013

Icik Abam Menggubah

Ini kisah tengah hari semalam. Kami ke Kampung Kuala Kaung, Pahang membawa hajat yang besar. Besar mane lah hajat tu kan.. hehehe.. Besar mane tu akan terjawab sendiri selepas korang baca entri ni sampai abes. Ceh ceh ayat pancing suruh bace entri ni kan.hahahah

Memandangkan datang dari KL dengan hajat yang besar. Takkan bawak hajat semata-mata je kan, macam tak manis je. so kami bawak sekali buah tangan sket. Kami bawak buah-buahan dan kuih sebagai hadiah tambahan

 Buah-buahan tu kami beli kat pasar raya sebelum sampai rumah pihak perempuan
 Dah beli buah mula la icik abam menjalankan tugasnye dengan menggubah bakul untuk diletakkan buah yang dibeli tadi. 
Memandangkan tangan icik abam lebih kreatip dari tangan aku, so die aje lah yang mengubah bakul tu. Kalau dulu, time kami tunang, barang hantaran yang icik abam nak bagi kat aku die lah yang ubah sendiri. Nak tahu klik link dibawah


Sekian
 [Catatan : merisik]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

6 comments:

wantie said...

eh..eh.. hubby kamu tu memang kreatif la. mcm my BIL. kalau bab gubah gubah serah ke dia la.

kalau ikut jemari my hubby, hancusssss....hahahaha.. cantik ar.

Norliza Nordin said...

heheh tenkiu.. xleh ckp kat die ni ade org puji.. nanti kembang semangkuk.. hehehhe

AyueJean AJ said...

Kreatifnya...

Norliza Nordin said...

hehehe.. tenkiu

Syahira Adisa said...

amboii. pandainya suami akak gubah ll. heeee datang and follow sini #168. terima kasih kak singgah blog. maaf baru bw (:

Norliza Nordin said...

hehhe thank sebab singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...