Wednesday, March 12, 2014

Sate Kajang Hj Samuri


Aduhaiiii sangat terliur nengok sate ni. Siyes sate ni sangat terbaik ^^

Rating : ★ ★  ★ 

Aku bagi 5 bintang untuk daging dan kuah kacang yang superb


 Macam biasalah kan, bila makanan dah sampai konpemlah aku nak amek gambar. Inila reaksi muke icik abam 1st capture aku nak amek gambar makanan. Pandangan penuh bermakna gitu.. hihihi


 Next capture aku suruh die senyum sikit. Nengoklaa senyum pun macam tak ikhlas kan...


Bukan sebab ape kawan-kawan.. die sebenarnye dah tak sabar nak makan dah. Aku pulak gatal-gatal tahan die makan sebab nak amek gambar. hahahahha


 Sate daging dan sate perut tu untuk icik abam. Yang sate ayam tu pulak untuk aku ^^


Nidia total harga kami makan kat Sate Kajang Hj Samuri. Secucuk sate 80 sen  ;)


[Catatan : 20 cucuk]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...