Friday, October 12, 2012

Pratonton Aku Terima Nikahnya

 Sebelum aku cerita lebih lanjut pasal Filem Aku Terima Nikahnya ni, korang klik Disini dan Disini untuk preview. Untuk Cerita ni, aku bagi 4 Bintang sebab berjaya menjatuhkan air mata aku.^^
Rating : ★ 

Senin lepas kami dapat jemputan pratonton Filem Aku Terima Nikahnya di TGV Sunway Piramid. Hari tu kami sampai terlewat sikit. so artis-artis dah banyak kene "tangkap" dengan para wartawan.


nengok artis masing-masing tengah kene interview, kami terus beratur amek makanan. Kenyangkan perut dulu!


ape-apepun, nak cakap, makanan malam tu memang terbaik! aku suke ayam masak merah dia!!! ^^

Dah kenyang baru lah boleh bergambar kan. Jom cekidaut gambar-gambar aku dan icik abam bersama artis-artis yang hadir

 Bersama Nora Danish


 Bersama kakak Hawa (dalam cerita Adam & Hawa) - Nama sebenar dia tak tahu.. ekekeke
 Bersama Mejar David Teo

 Alahai, aku pandang kamera lain le pulak. huhuhu

Bersama Adi Putra

Untuk nengok gambar sekitar majlis lagi, boleh klik Disini

Seterusnya, gambar dalam wayang pulak, amek gambar sebelum cerita start! ^^

Nora Danish bersama Mon Ryanti


Kami dah duduk tempat masing-masing, cume icik abam je belum lagi.. huhuhu


Zalif Sidek pun ade. dalam filem ni, die berlakon cume 1 babak je

 Artis baru MIG

 Gambar kami sebagai penutup entry

*Minggu depan kite jumpe Farid kamil dan Kamal Adli pulak

[Catatan : 4 poster dapat.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

4 comments:

noornazuha said...

Kenapa la artis suka mekap yg sgt la terover putihnyeeee..hehehe...

Haryati Faizal said...

beshye dapat jumpe ramai artis...

Norliza Nordin said...

@noornazuha hehehe.. depan-depan make up dorg tak tebal mane pun. bile nk amek gambar br nmpk keputihan tu.. ;)

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal hehehe, sje menghabiskan waktu terluang.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...