Wednesday, February 13, 2013

Hari Jadi Ibu & Emak Mentua

SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK SELAMAT HARI JADI IBU SELAMAT HARI JADI MAK
SEMOGA PANJANG UMUR & DIMURAHKAN REZEKI SELALU

Pape pun nak jelaskan terlebih dahulu yang besday ibu aku ngan mak mentua aku bukan tarikh yang same ye. Mak mentua aku dilahirkan pada 4/1 dan ibu aku pulak dilahirkan 11/2.

Memandangkan jarak besday masing-masing tak jauh So aku gabungkan story mereka ni dalam satu entri. ^^
Memandangkan mak mentua aku ni bukan pengemar coklat, so kami belikan kek pandan.
Malam tu, icik abam masak mee goreng! nyum3! ^^
Itu story sempena celebrate besday mak mentua ritu

Manakala story pasal celebrate besday ibu lak tak dapat nk story dengan gambar sangat sebab gambar kek tade, gambar hadiah pun tade. Bukan kami tak nak beli. Dan bukan kami tak bagi hadiah. Tapi memandangkan besday ibu tu kteorang tengah bercuti so kteorang reramai sambut dalam bilik hotel aje. Sekadar nyanyi lagu hari jadi dan peluk cium je. huhuhu

*Sebenarnye dah puas dah kami pusing area sane smpai ke taiping utk cari kek tapi maybe time kteorg g cari tu kedai dah tutup atau pun mmg tutup sempena CNY. huhuhu

[Catatan : syg semua.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...