Wednesday, February 20, 2013

Special Screening Filem Cloud Atlas

Semalam kami dapat tiket wayang free lagi, so icik abam ni kalau cerita omputih pasti die nak pergi aje. Walau pun semalam penat baru balik outstation kat Melaka. Aku kalau icik abam dah kata nak pergi aku pun ikutkan ajelah walau pun 3 hari berturut-turut tak lekat kat uma untuk minggu ni. huhuhu
Rating : ★ 
Okee, untuk filem ni aku bagi 3 bintang. Cerita panjang sangat. Hampir 3 jam. Filem ini adalah sebuah filem misteri yang mengisahkan semua benda yang saling berkaitan, dari diari 1849 tentang pengembaraan merentas Lautan Pasifik, ke surat yang ditulis seorang penulis lagu kepada seorang kawan, ke satu thriller tentang pembunuhan di penjana kuasa nuklear, ke satu sandiwara tentang seorang penerbit di rumah orang tua, ke klon yang derhaka di Korea masa depan, ke kisah satu puak yang tinggal di Hawaii selepas malapetaka dahsyat, jauh di masa depan. 
Disebabkan kami antara yang terawal datang, pastu nak tunggu hall bukak memang banyak sangat lagi mase. Dari tak tahu nak buat ape terus icik abam ajak men game. Saje nak buangkan mase sambil nak tunggu waktu "showing"
Last sekali pose gedix dari tuan tanah.. ^^

[Catatan : malam ni Dark Skies.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...