Monday, September 21, 2015

Ber"ice-skating" di Sunway Piramid

Ini kisah orang Melaka datang KL sehari je. Debot sefamily nak amek hadiah contest dari Daily Fresh.
So alang alang dah pergi Sunway Piramid, buang mase jap kat Sunway Pyramid Ice ni. Icik abam dan adik bongsu aku yang lelaki tu je yang ber "ice-skating". Aku jadi penonton je. Ibu aku ngan adik aku dok ronda satu Sunway Piramid tu.
Ni harga untuk orang awam kalau nak ber"ice-skating"
So sebelum masuk untuk ber"ice-skating" amek gambar jappp.. Hihi
Kalau korang nak tahu, Sunway Piramid Ice ni merupakan sukan ais bertaraf dunia yang pertama di Malaysia.
Sunway Pyramid Ice ni merupakan destinasi rekreasi yang popular di Malaysia dan menarik kira kira 15,000 skater setiap bulan. Itu yang aku dapat info dari google laaa.. ✌
Gelanggangnye pulak merangkumi saiz 39m x 22.5m
Pemandangan yang terbuka untuk pengungjung pada setiap lima tingkat menyeronokkan dan menyenangkan pengunjung untuk menonton skater ber "ice-skating"
Dah beli tiket untuk ber"ice-skating, korang boleh main sampai lebammm.  
Tapi icik abam dan adik aku mampu main sejam je. Tu pun dah letih katenye.. Hehheheh
Nengok cam senang dan syok je ber"ice-skating". Padahal jenuh gaklaa nak imbangkan diri kat atas ais tu.. Licinnye jangan cakaplaa.. Memang tergelak aje dari atas nengok orang jatuh berlepak lepukkk. Termasuk icik abammm.. Hehehhe
Seterusnya, korang cekidaut jelaa gambar gambar yang ade ye.. Video tade lakkk.. Huhu






Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...