Friday, September 18, 2015

Treasure Hunt Dari KL ke Kuantan

Awal bulan lepas aku ade follow geng opis icik abam join treasure hunt. Games bermula dari KL sepanjang jalan ke Kuantan.
Dalam 7.30 pagi camtu dorang dah berkumpul di Taman Tasik Titiwangsa. Bermula dari Tasik Titiwangsa pastu adelaa check point check point yang perlu disinggah sebelum sampai ke Kuantan. 
Kuantan pula merupakan lokasi terakhir di mana semua kene hantar barang dan jawapan disitu
Ni mase kat Temerloh, dorang dok pulun mencari jawapan. Aku datang menyibuk nak berwefie saje. Jenuh duduk dalam kereta sepanjang jalannn, dah penin lalat aku nengok dorangg jawab soklan je.. Hihihi
Dalam 4 lebih camtu kami dah sampai ke Kuantan. Dah siap hantar jawapan semua. Alhamdulillah. Pastu terus check in hotel kat The Zenith Kuantan.
Dah sampai ke Kuantan haruslaa singgah mane tempat boleh disinggahkan. Seterusnya korang cekidaut jelaa gambar yang ade ye.. ✌
Mase ade kat Kuantan tu sempat gaklaa singgah minum coffee kat Mourich Cafe ni, cafe ni terletak tak jauh dari The Zenith Hotel, owner Mourich Coffee ni geng geng opis icik abammm 


Yang ni pulak cerita sebelum balik KL, singgah Teluk Cempedak

Pastu pekene ikan patin kat Temerloh, terbaikk 👍
Sebelum gerak KL sempat lagi berwefie kat tepi sungai Temerloh, signboard Temerloh kat belakang tu pun dah rosak sebab banjir besar sebelum ni.
Dan yang ni dah sampai KL, singgah NU Sentral collect hadiah contest. Dapat limited bag Terengganu Songket worth RM1,700. Memandangkan beg ni aku taknak, so aku bagi kat ibu aku je, boleh di bawak pegi sekolahhh sebab beg tu besar gakkk. Memang sesuai untuk ibu aku.. 😂😂😂
Dan yang ini antara soklan soalan soalan tresure hunt yang dorang join. Saje tepek sini untuk rujukan di mase hadapan.. Hihi


Owhh ye, lupe nak bagitahu, malam lepas tresure hunt tu dorang ade dinner sambil nak announce pemenang pemenang.

Alhamdulillah group #kipidap #dongibab icik aban mendapat tempat top 10 dari 150++ group yang join.

Alhamdulillah dapat tempat ke-9, dan dapat wang tunai sebanyak RM350. 



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...