Monday, March 21, 2016

Go'bang Maju Ikan Patin Tempoyak Kuantan

Dalam perjalanan dari Kuantan nak ke JB singgah jap pekena lagi sekali ikan patin masak tempoyak. Sebelum ni dah try Go'bang Maju kat cawangan KL, not bad, so kalini alang alang dah kat Kuantan, haruslaa singgah kannn..


Ikan patin masak tempoyak ni adalah lauk yang sangat femes kat Temerloh ni, kalau ikutkan selera aku, aku memang suke tempoyak, cume tak bape gemar ikan berkuah, tapi bila dah pekena ikan patin masak tempoyak ni tetibe rase suke pulak dengan ikan yang masak berkuah camni. Lagi pulak rase ikannye yang manis dan isi ikan patin yang halus membuatkan aku tak lepaskan peluang untuk merasa..


Pastu pulak pekena dengan nasi putih panas panas dengan sambal belacan.. perghh memang menangis sambil makanlaa jawabnye kan.. hehehe

Keseluruhan review kite bagi 4 bintang
Rating : ★ ★  ★ ☆



Salam Perkenalan,

1 comment:

Papa-NtiQ said...

Cakap pasal Gobang Maju Ikan Patin, gulai dia memang berselera dan sapa2 yang tak pernah makan ikan patin pasti menagih. Saya selalu singgah cawangan kuantan sebab anak belajar kat sana. Wajib!
Saya baru jer upload gambar2 masa gi sana dlm www.blogmakanbest.blogspot.com jadi kalu senang2 tu jenguk la yer blog saya sebab dalam tu ckp pasal makan, makan dan makan jer 100%. Kalu minat bolih follow yer TQ TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...