Wednesday, September 05, 2012

Raya Pertama Di Melaka 2012

 Disebabkan cerita ni dah lame dan baru nk di update, so aku upload gmbar sepadat-padatnye, cukuplah untuk buat kenang-kenangan kan. So jom cekidaut! ^^

Masing-masing bergambar bersalaman dengan ibu, nak amek gambar bersalaman dengan pakcik tak dapat, menghilang aje! ^^
Ziarah kubur ayah, diam tak diam dah hampir 14 tahun ayah meninggal kan kami! hukhuk. Al-fatihah untuk arwah ayah
Raya pertama sebagai suami dan isteri! ^^
Family Along
Ibu bersama menantu-menantu nye, mase amek gambar ni, ibu baru ade 2 orang menantu aje, tapi sekarang ibu dah ade 3 orang menantu! ^^
Orang "bank negara" bagi ampauuuu! ^^
Pokcu dan kakak! ^^

Dan kat bawah ni, sebahagian gambar time pergi jalan beraya.. 
 Habis! ^^
 [Catatan : Raya 2012!]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

3 comments:

Haryati Faizal said...

kaler ape bj raya liza tu? putih ke?

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal warna silver. kain time dpt hantaran rtu, tu yg buat. konon nk buat utk majlis akad nikah dulu, tp buat kaler len lak.. hehehe

Anonymous said...

good day sinarcintaku.blogspot.com owner discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumer-service.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Jeremy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...