Friday, February 06, 2015

Alhamdulillah Rezeki Hari Ini

Alhamdulillah rezeki di hari jumaat. Rezeki aku masih ade rupenye, dah hampir 2 bulan rasenye stop main contest. Baru ni aktif kan diri balik main contest. Dari suke suke beronline ape salahnye masuk aje contest yang rase boleh join tu kan. Untung untung menang, kalau tak menang anggap je belum ade rezeki. 

Ade gak yang tanye aku, aku masuk je contest mesti menang, ade ke mase masuk contest semua tu?? tade keje ke??? okee, meh aku terangkan.. bukan tade keje, ade je keje, berlambak lambak, tapi aku ni jenis buat keje 2 dalam 1, so sambil buat keje sambil online, so bile ade je kaki kaki contest tag aku tu yang aku join, kadang kadang bernasib baik tu yang menang, kadang kadang tu tak gak bernasib baik tak menang jugak, tapi aku join je mane aku rase boleh join.. so korang dah tahu ni, korang pun bolehlaa follow cara aku kalau nak menang, mane tahu nasib korang lagi baikkk, boleh tumpang gembira sekali ^^
Hadiah penginapan dan tiket games ke Genting ni aku menang dari contest Mini Getaway dari Li-Ning Malaysia. Alhamdulillah dapat laa tidur kat First World Hotel kat Genting tu nanti. Tak pernah lagi kami laki bini tidur kat Genting tu. Lame gak rasenye tak naik ke Genting ni. hihihi ^^


Salam Perkenalan,

2 comments:

Unknown said...

tahniah dik, best tu dpt hadiah grand jugak tu

Mummy Audya said...

Alhamdulillah thanks kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...