Friday, June 29, 2012

Gempar! Norliza Nordin Menang RM 1 Juta

Okeh, ini berita yang aku dapat dari Muka Buku minggu lepas! menang RM 1 Juta.. memang gempak gile lah kan! hahhaha.. kalau lah betol-betol dapat, memang jadi jutawan segera aku! hehehe tapi, berita  tu sekadar permainan sahaja. aku cube-cube kat Facebook. kalau korang teringin nak cube korang boleh klik Disini
Disebabkan aku post berita tu kat Facebook, ade lah yang komen dan meng"amin"kan berita tu! ^_^
Minggu yang sama selepas keluar berita tu, aku dapat cabutan bertuah RM100. Alhamdulillah, tak menang RM 1 Juta seperti yang dinyatakan dalam berita tu, tapi aku Menang wang tunai RM100 dan Hamper Barangan Shurah bernilai RM100. Untung untung! itulah rezeki namanye! ^_^

Mungkin semua kata-kata dan komen orang yang bace berita tu yang menjadikan aku bertuah minggu tu. Alhamdulillah dan terima kasih semua! Syukur. Pasal menang wang tunai RM100 dan barangan Shurah bernilai RM100 tu akan aku update nanti ye. Insya Allah.
Eh chop! sebelum abeskan entry ni, aku cube lagi sekali application berita tu, ini berita gempar yang aku dapat! makk aii! mintak jauh! harap-harap tak jadi kenyataan! hihihi

[Catatan : Bile lah air nak ade ni! hukhuk]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

6 comments:

NASZ said...

wah..tahniah. rm100 tu pun banyak gak.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Norliza Nordin said...

@NASZ alhamdulillah!.. dapat gak dari xdapat kan.. ;)

haryati said...

tahniah ye...murah rezki...

Norliza Nordin said...

@Haryati::Faizal Alhamdulillah, thanks ^_^

Myra Jay said...

RM100 pun kira rezeki gak tu :)

Mummy Audya said...

heheh ken.. alhamdulillah.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...