Wednesday, June 06, 2012

Kami Naik Kereta Lembu

Melaka memang popular dengan Kereta Lembu, Beca dan sebagainya. kalau tak merase naik kereta lembu dan sebagainye yang ade kat Melaka tu, tak Melaka lah kan. hahaha
Sebelum naik, suruh Icik Abam posing jap! hahahah.
Lembu-lembu yang bawak kami ni gemok-gemok belaka, tupasal lah mampu bawak kami pusing-pusing tasik. hahahah. tapi kesian jugak rasenye. masing-masing dah lah berat kan.. hihihi
Sebenarnye, aku cuak jugak bile naik kereta lembu ni. risau terjongket pun ade. tapi disebabkan nak gak merase naik kereta lembu ni, berani kan diri jela ^_^

mane tak takut, tergoncang-goncang duduk dalam tu.meh nengok video kat bawah
video
Sebelum balik, amek gambar reramai dulu. Icik Abam takde dalam gambar sebab die tukang amek gambar ni
kalau korang tak pernah naik dan nak merase naik kereta lembu, korang boleh pergi kat Taman Buaya Melaka. Kat situ banyak kereta lembu disediakan. Caj nye pun berpatutan.

[Catatan : 1st time naik kete lembu.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...