Thursday, December 13, 2012

Kemenangan yang Ke-36 Jumpa Jackie Chan

Sedar tak sedar dah banyak gak lah hadiah yang aku menang. Alhamdulillah hari ni kemenangan yang ke-36 yang aku dapat iaitu 2x Gala Premiere passes Filem CZ12. Dan kemungkinan berpeluang bertemu dengan Jackie Chan. hohoho.. sumpah teruja! ekekeke
  Walau pun kebanyakkan hadiah yang aku menang kecil-kecil belaka, tapi aku tetap happy. Sebab aku masih menjadi insan yang "bertuah". Kire bertuah la kan kalau dapat menang contest. ^^

Kebanyakkan hadiah yang aku menang adalah seperti tiket wayang.. tiket wayang ni memang banyak da dapat. Siap aku dah albumkan dah segala bagai tiket yang aku dapat tu. hehehe.. sebagai collection.. :)

Antara page yang aku selalu terjah untuk join contest:

[Catatan : Semua pun bertuah.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...