Tuesday, December 18, 2012

Hasil Rembatan Duit Contest

Duit hasil menang contest ade dah lame dah dapat, ade yang baru-baru ni dapat. Alhamdulillah. Dari beli yang bukan-bukan so aku ajak icik abam shopping beli "benda" yang boleh buat kenangan.

Duit menang karaoke, Duit dari MyEG dan Duit dari Mahligai Idaman aku belikan barang-barang seperti di bawah.

Ini barang kepeluan bersama. ^^
Ini kasut untuk nak merempit tiap-tiap hari. Icik abam suruh aku pakai kasut tutup. so aku rembat yang ini.
Ini pulak kasut untuk keje
Dan yang ni purse, beli sebab purse aku yang lame ni dah uzur. huhuhu

*chop! barang icik abam pun banyak je beli, cume aku tadelah nk tunjuk kat sini

*Entri sekadar kenangan bukan untuk menunjuk-nunjuk

[Catatan : byk2 tu, purse palem mahai.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...