Wednesday, December 05, 2012

Shout! Awards 2012

Okeh cerita ni memang dah lame benau, tapi aku nak update gak. Aku lambat update sebab gambar tak dapat nk tranfer dari dalam kamera. Kamera pulak icik abam bawak pegi outstation seminggu, so minggu ni die dah ade kat uma, so barulah boleh amek gambar dan update di blog. huhuhu
kalau korang nak tahu, aku dapat tiket ni dari peraduan yang dianjurkan oleh Suria FM

Pade yang tak tahu pasal Shout Awards 2012 ni, Event ni berlangsung di Surf Beach, Sunway Lagoon pada 23 Nov 2012 yang lalu. Sudah hampir 2 minggu yang lalu. ^^
 Disebabkan event ni berlangsung di open space, so pihak penganjur ade bekalkan kami Poncho sebagai penyelamat kami bila hujan nanti. Yelakan, skang kan time ujan, so kenalah bersiap sedia.

*tu kat tangan aku tu Poncho laa. :p
 ini gambar pentas dari tempat duduk kami
ni deretan kerusi yang telah disediakan untuk kami
Sebenarnye kami dapat 4 tiket, tapi tak ade sape yang nak join, so kami pergi berdua aje lah.
Rugi sape yang tak nak ikut kami tu, mane taknye, ramai pompuan seksi yang tolong bagi kipas tangan dan poncho untuk tetamu yang hadir.. hikhik :p

icik abam nengok je pompuan cantek ni mesti kene cubit ngan aku, hahaha mestilah jeles kannn
 Selang beberapa minit kami duduk, hujan dah mula rintik-rintik. so ape lagi terpakse lah pakai poncho tu kan. hehehe..

Okey tu je nak cerita, kalau nak nengok gambar artis time event ni berlangsung boleh klik Disini
Gambar tuan tanah sebagai penutup entri! ^^
[Catatan : T.S.M.I.L.A.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...