Tuesday, December 11, 2012

Sukar Membuat Pilihan


Ohweeee, sebulan ni pale aku berat gile memikirkan tawaran yang aku terima. Masih tak dapat kate putus. icik abam serahkan keputusan bulat-bulat pade aku untuk memilih. huhuhu

Pilihan A
atau 
Pilihan B

Kepada anda yang sangat prihatin tu, tolonglah aku buat keputusan ni. huhuhu

tolongggg sayaaaaa... Bantu sayaaaaaaa... saya sudah penin kaplaaaaa... Lalalalala~

[Catatan : PM saya please.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

4 comments:

SYANI said...

Buat solat sunat istikharah.. semoga Allah tunjukkan jalan yang terbaik..

haryati said...

pilih yg terbaik dr yg terbaik hihi

Norliza Nordin said...

@SYANI Insya Allah.. thanks! ^^

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal okee. thanks! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...